"SÜPER GÜÇ" Sosyal Medya Kampanyası

Yenilikçi ürünlerle, çeşitli ihtiyaçlara yönelik sigorta ürünleri sunan Aksigorta, 'İyi düşün, iyi yaşa' mottosundan yola çıkarak başlattığı sosyal medya kampanyasıyla, farklı alanlardaki sigorta ihtiyacına dikkat çekmeyi ve bu konuda farkındalığı artırmayı hedefliyor. 1 Şubat'tan itibaren sosyal medya kanallarında başlayan kampanya, farklı senaryolarla viral etki yaratmayı amaçlıyor.

Aksigorta'nın "Süper Güçler" sosyal medya kampanyası, 1 Şubat'tan itibaren Facebook, Twitter, Instagram ve Youtube'da kullanıcılarla buluşuyor. Viral etki oluşturarak sigorta ihtiyacı ve yararları hakkında farkındalığı geliştirmeyi amaçlayan kampanya eğlenceli videolardan oluşuyor. Videolarda sigortanın gereklilik olduğu durumlarda sigorta yaptırmayan karakterler süper kahramanlar olarak konumlanıyor.

'Sahip Olmadığın Süper Güçler İçin Endişelenme' ve 'Bunlar Olsa Olsa Filmlerde Olur' temalarındaki videolar, günlük yaşamın akışında her an karşılaşabileceğimiz ancak başımıza gelebileceğine ihtimal vermediğimiz farklı senaryolar üzerinden sigortanın neden gerekli olduğunu anlatıyo

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol