Otel Bitmeden Rezervasyonları Fullendi

Karaderili Group Yalova'da başlattığı ve 2017 yılının ilk çeyreğinde açacağı Yalova Termal Palace 'ın 2200 odasının rezervasyonu şimdiden tamamlandı. 2016 yılının başında otelin pazarlaması için özellikle Avrupa, Türkiye Cumhuriyetleri ve Ortadoğu'da 15 ayrı satış ofisleri kuran Karaderili bu çalışmasının meyvesini toplamaya başladı.
2017 için tüm rezervasyonlarını şimdiden gerçekleştirdiği 1 yıl içinde Yalova nüfusu kadar yani 700 bin kişiyi getirmeyi planlayan Yalova Termal Palace aynı zamanda Marmara bölgesinin de en önemli iş toplantıları merkezi olmaya aday.

Aynı zamanda devre mülk hizmeti veren Yalova termal Palace için inşaat aşamasındayken yoğun bir pazarlama faaliyeti içerisine giren Karaderlili Group körfez bölgesi ülkelerinden yüksek talep gördü.

Karaderili Group termal sularında bulunduğu tesisinde Avrupa'dan Amerika'ya Ortadoğu'dan Asya'ya kadar dünyanın her yerinden misafir ağırlayarak Türkiye'nin doğal hazinesi, şifalı sularını, tüm dünya'ya tanıtacak.

Uluslar arası oteller zinciri RCI'nın diğer otelleri ile de üye olan Karaderili Group Yalova Termal Palace bu zincire dahil etti. Böylece dünyanın diğer ülkelerinden de zincir üyesi olan turistler Yalova Termal Palace ve grubun diğer otellerinde de tatillerini geçirebilecek.
Karaderili Group Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Karaderili ''Türk turizminin zor günler geçirdiği 2016 yı kendilerinin başarılı bir şeklide atlattıklarını Yalova Termal Palace içinde yaptıkları yoğun pazarlama faaliyeti ile otelin daha bitmeden rezervasyonların fullendiğini söyledi. Karaderili ''2017 de açacağımız 2200 yatak kapasiteli 840 odalı Yalova termal Palace da rezervasyonlar bitti. Körfez bölgesinde yoğun talep görüyoruz 2017 bizim için çok olumlu geçecek dedi. Turizm sektörünün tanıtım ve pazarlama sorunu yaşadığını söyleyen Orhan Karaderili ' Ülkemizi doğru tanıttığımızda turist geliyor. Özellikle Ortadoğulu misafirlerin ilk tercihi Türkiye oluyor ''dedi

20 milyon dolarlık gelir sağlayacak
İstanbul'a en yakın termal su olma özelliğini taşıyan Yalova'nın turizm kapasitesini 3'e hatta 4'e katlaması beklenen Yalova Termal Palace'ın, katma değerini özetleyen Orhan Karaderili, Yalova, yatırım yapılmakta çok geç kalınmış bir yer. Bölge gerek termal, gerekse yaz turizmi açısından potansiyele sahip. 2017 için 700 bin kişiyi getirmeyi planlanlıyoruz. Turistler otele geldiklerinde sadece otelde kalmıyorlar. Yalova ve yakın illeri de gezmek ve görmek istiyorlar. Yalova bölgesi ve yakın şehirlerin ekonomisine de katkı sağlıyorlar. Yalova ve yakın şehirlerin ekonomisine 20 milyon dolarlık gelir sağlayacağını düşünüyoruz.

Arsa fiyatları civarda ve yakın bölgelerde % 500 arttı.
''Yalova'da Yatırım yapmaya karar verdiğimde herkesin burun kıvırdığını söyleyen Orhan Karaderili, sonra bizim bu yatırımımızı görenler biz nasıl oraya yatırım yapmayı düşünemedik diyorlar. Marmara Bölgesinin en büyük termal turizm kompleksinin inşaatı tamamlanmak üzere, bizim yatırımımızdan sonra arsa fiyatları civarda ve yakın bölgede yüzde 500 arttı''diye konuştu.

Künye
Oda Sayısı: 840
Yatak Sayısı: 2200
1 Başkanlık süiti: 1000 m2
Özel kral Dairesi: 18 tane 500 m2 kral dairesi
Çalışan sayısı: 800
Aynı anda konaklayan misafir sayısı: 2200 kişi
Sosyal Tesisler: 10 bin metrekare sağlık, spa ve kür merkezi ve spor salonu. Küçük spa merkezi 2 bin metrekare. 1200 kişilik toplantı ve kongre salonu 600 kişilik toplantı ve kongre salonu 150 kişilik 4 adet toplantı salonu olmak üzere toplamda 6 salon
Açık – Kapalı Yüzme Havuzu: 1500 metrekare, 300 metrekare ve 200 metrekare daha olmak üzere toplamda 3 havuz.
Restaurant:3 Alacarte ve 2600 metrekarelik 1 ana restoran olmaz üzere toplamda 4 restoran
Arazi: 55 dönüm üzerine kuruldu.
Yatırım: 55 milyon Euro yatırım yapıldı.
Açılış Tarihi: 2017 –Mayıs

Anahtar Kelimeler:
Karaderili Group
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.